کد خبر: ۸۴۶۶۷۰
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۲

عکس| جزئیات مرگ دلخراش ستاره جوان بسکتبال زنان ایران

ترنم شاهین زاده عضو تیم بسکتبال بانوان نفت آبادان به علت سانحه رانندگی در مسیر اصفهان به شاهین شهر درگذشت. این بازیکن ۲۲ سال طبق گفته کارشناسان یکی از ستاره‌های آینده دار بسکتبال بانوان محسوب می‌شد.
عکس| جزئیات مرگ دلخراش ستاره جوان بسکتبال زنان ایران
آفتاب‌‌نیوز :

ترنم شاهین زاده، بسکتبالیست تیم پالایش نفت آبادان امروز در مسیر بازگشت به شاهین شهر در سانحه رانندگی و در برخورد با یک کامیون درگذشت.

ترنم شاهین زاده همراه با دو سرنشین دیگر که از بستگان وی بوده اند در حال خروج از شاهین شهر از روبرو با این کامیون برخورد می‌کند که سبب انحراف و از دست دادن تعادل هر دو وسیله نقلیه می‌شود.

در این سانحه، خودرو پراید ترنم شاهین زاده تقریبا به تکه‌ای آهن تبدیل شده، اما جز او، کس دیگری فوت نکرده است. خواهر زنده‌یاد شاهین زاده مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است.

شاهین زاده در پروژه دختران زرین در رده سنی زیر ۲۱ سال (انتخاب برترین‌های ورزش زنان کشور بر مبنای نظرسنجی عمومی) یکی از ۴۸ دختر حاضر در فهرست برگزیدگان بود.

یکی از حاضرین در محل سانحه در این خصوص اینطور توضیح داده است: خودرویی که ترنم شاهین زاده یکی از ۴ سرنشین آن بوده، یک تاکسی اینترنتی بوده است و زنده‌یاد شاهین زاده، یکی از مسافران آن بود.

براین‌اساس، این خودرو در یک دوربرگردان در موقعیت خلاف، اقدام به دور زدن می‌کند و همین مورد سبب، بر هم خوردن تعادل دو دستگاه کامیون در مسیر مقابل می‌شود به‌طوری‌که ابتدا آن دو کامیون به هم برخورد می‌کنند و سپس برخورد با خودرو پراید صورت می‌گیرد.

ترنم شاهین زاده ۱۰ روز دیگر تولد ۲۲ سالگی‌اش را جشن می‌گرفت، اما دست اجل به او مهلت نداد.

عکس| جزئیات مرگ دلخراش ستاره جوان بسکتبال زنان ایران

عکس| جزئیات مرگ دلخراش ستاره جوان بسکتبال زنان ایران

منبع: آی دبلیو اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین